Informatii privind garantia Tefal

Perioada de garanție în Romania pentru întreaga gamă de produse Tefal este de 2 ani.

Garanția Tefal de 2 ani acoperă numai uz casnic și privat. Pentru toate celelalte utilizari, garanția comercială este limitată la 1 an. Pentru a vedea condițiile de garanție pentru produsul tău, selectează una dintre gamele de produse de mai jos.

 

Cum îmi pot repara produsul electric când este în garanție?

  • Produsul tău a fost achiziționat de la un partener al brandului nostru: du produsul la unul dintre centrele noastre (îl poți alege pe cel mai apropiat de casa ta) făcând clic aici, pentru a beneficia de angajamentul nostru față de reparabilitate.
  • Sau du produsul la punctul de vânzare de unde l-ai cumpărat (sau contactează partenerul respectiv dacă l-ai cumpărat online).

Cum îmi pot repara produsul electric când nu mai este în garanție?

  • Repară-ți singur produsul electric achiziționând piesele și accesoriile din Magazinul online și consultând întrebările frecvente.
  • Sau du produsul la unul dintre centrele noastre autorizate. Pe cel mai apropiat îl găsești făcând clic aici.

Aparate electrocasnice de mici dimensiuni

Nu aţi găsit informaţiile solicitate? Contactaţi-ne

Vase de gătit, forme de copt şi oale sub presiune

Nu aţi găsit informaţiile solicitate? Contactaţi-ne

Garanție pentru accesorii, piese de schimb, ustensile de bucătărie și recipiente pentru conservarea mâncării și a băuturii

Nu aţi găsit informaţiile solicitate? Contactaţi-ne

Solicitarea ta se refera la un articol de bucătărie


Există mai multe posibilități în cadrul garanției:
  • Produsul tău a fost achiziționat de la un partener al brandului nostru: adu produsul înapoi la punctul de vânzare de unde l-ai cumpărat (sau contactează partenerul respectiv dacă l-ai cumpărat online),
  • Produsul tău a fost achiziționat de pe site-ul nostru: pentru a facilita procesarea solicitării tale, te rugăm să ne trimiteți prin formularul nostru de contact:
  • Dovada de cumpărare
  • O fotografie a produsului tău (interior și exterior, dacă este necesar)

Vasele de gătit nu fac parte din programul de reparabilitate și, prin urmare, nu pot fi reparate.


Ce este o garanție internatională?

Este o garanție care îți permite să beneficiezi de toate avantajele sale, indiferent de țara de achiziție a produsului și de reședință, în toate țările enumerate în fișierul descărcabil de mai sus.

Cu toate acestea, perioadele de garanție a produselor pot varia de la o țară la alta. În acest caz, țara de achiziție este cea care trebuie luată în considerare pentru a cunoaște durata garanției.

 

Care este angajamentul de 15 ani de reparații echitabile?

Costul pieselor la un preț corect și disponibilitatea unei rețele de centre de reparație autorizate fac parte din angajamentul nostru de Reparabilitate de 15 ani.

Capacul aparatului tău Tefal nu se mai închide și aparatul tău nu mai este acoperit de garanție? Nu este nevoie să cumperi din nou întregul aparat! Poți comanda capacul în magazinul nostru de accesorii. Astfel te poți bucura de produsul tău mai mult timp, iar natura îți va mulțumi!

Costul pieselor reparate, precum și disponibilitatea unei rețele de centre de reparații autorizate pentru a efectua reparații, fac, de asemenea, parte din angajamentul nostru pentru reparabilitatea produselor noastre timp de 15 ani la un preț corect.