Poți contacta serviciul nostru de relații cu clienții pentru orice sesizare legată de produsele și serviciile noastre. Totodată, pentru a găsi rapid o soluție, sugerăm să verifici mai întâi următoarele secțiuni:
Repară-l fără niciun cost suplimentar la unul din centrele autorizate.
ai 2 opțiuni disponibile:
Mergi direct la unul din centrele noastre autorizate unde colegii noștri te vor întâmpina și vor demara procesul de diagnosticare și estimare a costului de reparații.
Dacă preferi să-ți repari personal aparatul, poți achiziționa piese de schimb și accesorii din magazinul nostru de accesorii și poți consulta secțiunea online pentru Ajutor.
Te rugăm să alegi un subiect potrivit solicitării tale. Completează formularul și trimite-l către echipa noastră. Vom reveni cu un răspuns cât se poate de repede.
Completează formularulServiciul Clienți TEFAL
021/316.87.84
(linie telefonică cu tarif normal)
Luni - Vineri:
9:00 - 18:00
Datele tale personale sunt procesate de Groupe SEB România astfel încât să îți putem răspunde întrebărilor sau să îți trimitem informațiile cerute. Ai dreptul să îți accesezi datele și să le editezi sau să îți exerciți dreptul de opoziție utilizând formularul sau contactându-ne la adresa sau la numărul de telefon menționat în pagină.
Serviciul nostru de relații cu clienții - serviciul post-vânzare este capabil să răspundă tuturor sesizărilor tale referitoare la produsele și serviciile Tefal. Te rugăm să nu eziți să ne contactezi telefonic în timpul programului de call center afișat mai sus. În afara acestor ore, poți folosi formularul nostru de contact și vom răspunde sesizării tale în cel mai scurt timp posibil. Doar informațiile și datele de contact comunicate pe site-ul Tefal.ro sunt oficiale.